Tak for en super træning Allan. 3 runder.
Mureren.
½ Mørkemand 21/3
-
Re: ½ Mørkemand 21/3
I vores gruppe startede 4, så blev vi 5 og så 4 igen
HC mente vi skulle køre all out intervallerne i modvind og det fik vi så gjort x 3 på Allesø Hallen stykket. Pyha, her var den ældste godt nok presset - Casper havde diamanter i benene i aften og Caad 10’eren kunne sempelthen ikke holde hjul på ungdommen
Super god træning med høj fart og med Casper som motor og tempo-pacer.
På resten af runderne var der også rigtig god fart på cyklerne og ja, også hjem over Ravnebjerg var der tempo på cyklerne
Så kort sagt - Tempotræning
Tak for turen Casper, HC, Denys
HC mente vi skulle køre all out intervallerne i modvind og det fik vi så gjort x 3 på Allesø Hallen stykket. Pyha, her var den ældste godt nok presset - Casper havde diamanter i benene i aften og Caad 10’eren kunne sempelthen ikke holde hjul på ungdommen
Super god træning med høj fart og med Casper som motor og tempo-pacer.
På resten af runderne var der også rigtig god fart på cyklerne og ja, også hjem over Ravnebjerg var der tempo på cyklerne
Så kort sagt - Tempotræning
Tak for turen Casper, HC, Denys
-
Re: ½ Mørkemand 21/3
Alt det som Alan skriver, derudover var der rigtig god dicipin i gruppen så alt gled rigtig godt alle tre runder.
Min garmin klokkede 58,9 km/t på stykket ud til lufthavnen så vi fik trænet tempo i den høje ende
Jeg var helt hjemme kl. 20:28 så vi har haft fart på hele vejen.
Tak for en god tur..
Min garmin klokkede 58,9 km/t på stykket ud til lufthavnen så vi fik trænet tempo i den høje ende
Jeg var helt hjemme kl. 20:28 så vi har haft fart på hele vejen.
Tak for en god tur..