Lad os holde hjulene (og Forum) igang
-
Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang
Anne-Grethe og jeg tog Kjærskovs, “Søhesten”, i dag. En tur på 94 km og virkelig en afvekslende tur
Det var jo helt uden for nummer med temperaturen i dag. Vi målte 22 grader da det var varmest Vi fik også lige hilst på Henrik Brandmand undervejs
Puha det er hårdt at undvære klubtræningerne
Det var jo helt uden for nummer med temperaturen i dag. Vi målte 22 grader da det var varmest Vi fik også lige hilst på Henrik Brandmand undervejs
Puha det er hårdt at undvære klubtræningerne
Jesper Andersen
-
Jo Bo det var Vicki og den yngste datter der var lokket med på tur i det fine vejr.
De korte bukser ( første gang i år ) var skam klubbens de nye ( de er godkendt ) den langærmede var af ældre dato.
Håber vi kan køre i klub regi engang i maj.
Claus Mogensen
De korte bukser ( første gang i år ) var skam klubbens de nye ( de er godkendt ) den langærmede var af ældre dato.
Håber vi kan køre i klub regi engang i maj.
Claus Mogensen
-
Jeg forsøger at genfinde gejsten, og har haft fornøjelsen af, at cykle lidt rundt helt alene i Vestjylland.
Her er meeeget laaangt imellem cyklisterne, og den tilhørende westenwind gør, at de dyreste dråber der findes (aka tj. mands sved) blæser ad hekkenfeldt til, inden de gør skade.
Dagen hvor vi igen kører to og to MÅ nærme sig.
Fortsat god påske.
Her er meeeget laaangt imellem cyklisterne, og den tilhørende westenwind gør, at de dyreste dråber der findes (aka tj. mands sved) blæser ad hekkenfeldt til, inden de gør skade.
Dagen hvor vi igen kører to og to MÅ nærme sig.
Fortsat god påske.
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
-
Var på rekognosceringstur med Mette på Nordfyn i dag.
Endnu engang skuffede terrænet ikke (=Den fynske miniudgave af Ardennerne), - og som altid var der god vind
Nye veje blev prøvekørt - både med og uden asfalt, og giv mig yderligere et par rekognosceringsture, så tror jeg at der kan laves en spændende Belgier TEMA-Tour til de kanter
Endnu engang skuffede terrænet ikke (=Den fynske miniudgave af Ardennerne), - og som altid var der god vind
Nye veje blev prøvekørt - både med og uden asfalt, og giv mig yderligere et par rekognosceringsture, så tror jeg at der kan laves en spændende Belgier TEMA-Tour til de kanter
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
- Allan Herskind
Jeg var også en tur Nordvest på i vinden i dag.
Og som Michael skriver er der altid nye veje at køre på deroppe.
Eller er det måske hukommelsen der ikke helt er hvad den kunne være!
Og så er jeg i øvrigt ved at have tilkørt/-passet mine ny "Leder-schue". De er rigtig behagelige at køre i.
Og som Michael skriver er der altid nye veje at køre på deroppe.
Eller er det måske hukommelsen der ikke helt er hvad den kunne være!
Og så er jeg i øvrigt ved at have tilkørt/-passet mine ny "Leder-schue". De er rigtig behagelige at køre i.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024
Allan Herskind
-
Dann fehlt nur die Lederhose
Michael Kjærskov
-
Dagens tur blev igen klaret i Middelfart Staurby skov sporet. Dog noget koldt kl 9.00 , men ved 12.00 tiden var temperaturer ganske fornuftige. Igen ca 25 km i sporet, idag med medbragt kaffe og kage. Da jeg tænkte den lokale kage & kaffe pusher havde lukket - selvom om lige nøjagtig denne fredag er ekstra lang, ifølge kalenderen.
Jeg tænker at kirken har lukket på søndag, så mine planer er at drible til Vejle/ Søndermarkskoven endnu engang. Dyrene i Vejleskoven skal vækkes af en Pedaleur, endnu engang. Sjov når de står så tæt, at man næsten kan håndfodre dem.
Jeg tænker at kirken har lukket på søndag, så mine planer er at drible til Vejle/ Søndermarkskoven endnu engang. Dyrene i Vejleskoven skal vækkes af en Pedaleur, endnu engang. Sjov når de står så tæt, at man næsten kan håndfodre dem.
Ronny Sonne
En tur til Nordfyn alene skærtorsdag, mødte Michael og Mette, som kom blæsende i medvinden ved Langesø. Langfredag Årup, Ørsbjerg, Krengerup sammen med Peter. Begge dage i korte rør, men lidt koldt i nordenvinden. Mange enlige cyklister derude også grupper op til fire, men ingen derover, så der udvises samfundssind eller hvad de nu kalder det.
Det er helt umuligt at få noget overblik over hvor mange af klubbens medlemmer, der er aktive lige nu, men mon ikke det gode vejr har lokket en del ud.
Det er helt umuligt at få noget overblik over hvor mange af klubbens medlemmer, der er aktive lige nu, men mon ikke det gode vejr har lokket en del ud.
Bo Ravn
Næstformand
Næstformand
-
Hej gutter
Her til morges kl 0720,
tog jeg arbejdstøj på og kørte til Svendborg -
til nok en af mine bedste cykelvenner - Ole Møller.
Skulle lave en lille tag rep. - og så morgenmad.
Når jeg så endelig var på de kanter, havde Ole lavet en fantastisk tur på cykel og tilfældigvis havde jeg også pakket cyklen med i bilen... Når jeg endelig ser Ole, skal der cykles - så det blev alligevel en skøn tur på 80 af de gode - i det gode vejr.
Mange tak for en super god søndag Ole Møller
Mureren.
Her til morges kl 0720,
tog jeg arbejdstøj på og kørte til Svendborg -
til nok en af mine bedste cykelvenner - Ole Møller.
Skulle lave en lille tag rep. - og så morgenmad.
Når jeg så endelig var på de kanter, havde Ole lavet en fantastisk tur på cykel og tilfældigvis havde jeg også pakket cyklen med i bilen... Når jeg endelig ser Ole, skal der cykles - så det blev alligevel en skøn tur på 80 af de gode - i det gode vejr.
Mange tak for en super god søndag Ole Møller
Mureren.
Senest rettet af Gæst 12 apr 2020, 17:02, rettet i alt 1 gang.
- Allan Herskind
Godt at høre Claus.
Ole M. er sej.
Jeg fik en rundtur ned omkring Tappernøje og Hårby.
Dejlig tur i dejligt vejr. Mødte en klubkammerat undervejs, og vi blev enige om, at vi godt kunne slå os sammen og køre ved siden af hinanden. Det var hyggeligt og vi var meget opmærksomme på at passe på hinanden.
Ole M. er sej.
Jeg fik en rundtur ned omkring Tappernøje og Hårby.
Dejlig tur i dejligt vejr. Mødte en klubkammerat undervejs, og vi blev enige om, at vi godt kunne slå os sammen og køre ved siden af hinanden. Det var hyggeligt og vi var meget opmærksomme på at passe på hinanden.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind