Super 1. august 2019

Indlæg fra gruppen, hvor man i løbs-højsæsonen skal kunne køre med mindst 30 km/t i en gruppe for at kunne følge med.
Besvar
Jan Hald Kjeldsen

Super 1. august 2019

Indlæg af Jan Hald Kjeldsen »

I tilfælde af tørvejr kommer jeg med et forslag til en tur.
Det bliver sydvest med lidt bakker - ca. 65 km. :)

Claus Mogensen

Re: Super 1. august 2019

Indlæg af Claus Mogensen »

Super du tager over når nu chefen er på ferie - jeg er klar igen, hvis det ikke regner - vejrudsigten er igen noget forskellig om man spørger DMI eller YR, men lad os tro på yr.

Claus Mogensen

Brian Skovhus Jakobsen

Indlæg af Brian Skovhus Jakobsen »

Kommer

Jan Hald Kjeldsen

Indlæg af Jan Hald Kjeldsen »

Vi blev 7 cyklister på dagens tur. Vanen tro fik vi en lille forfriskning (fra oven) ved Tommerup St.,
og et par våde veje hist og her :lol: Punkteringen blev allerede klaret på Sanderumvej på vej ud ;) .
Tak for turen til alle.

Lars Rousing

Indlæg af Lars Rousing »

God tur af kaptajn Jan, da vi fik en smule vand fra oven trykkede jan på sin Garmin” kør mod solen” så var der tørre veje resten af turen😀.
Godt improviseret.
Jeg tror vi var på samtlige bakker i Tommerup område, hvor der blev trykket et masse intervaller af.
Fed træning i god selskab

Claus Mogensen

Indlæg af Claus Mogensen »

Ja super tur Jan og vi undgik igen regn, blev primært våde af vandet på vejen.

Mine ben var ikke gode igår ellers er det bare jer andre der er i bedre form, da jeg på trods af manglende føringer ikke var med fremme blandt de første når der var skilte/bakker at køre efter.

Jeg kommer med en plus 100 km. tur med bakker på søndag, da jeg jo har brug for nogle km. i benene inden turen til Italien i september.

Claus Mogensen

Besvar