Søndagstur 9.8 kl. 9.00
-
Søndagstur 9.8 kl. 9.00
Jeg vil gerne med på en ca 100 km tur søndag 9.8 kl 9.00 - er der andre ? Claus Mogensen skrev han kom med en tur ??
-
Re: Søndagstur 9.8 kl. 9.00
Kommer Søren og har en tur med på plus 100 km. I det fine sommervejr.
Claus Mogensen
Claus Mogensen
-
God tur i morgen. ⛱
Mureren må arbejde.
Svendborg. Hvor er her smukt. ⛱
Mureren.
Mureren må arbejde.
Svendborg. Hvor er her smukt. ⛱
Mureren.
-
-
Super søndagstur med Claus M som turguide.
Mener vi var 13 mand tim start, Jan V og Peter kørte fra undervejs. Vi andre kørte mod Fjellebroen - fedt område hvor vi ikke kommer så tit.
Turlederen fik problemer med baghjulet, men kom dog med hjem.
Tak for turen alle mand og ikke mindst Carstens mange og lange føringer
Mener vi var 13 mand tim start, Jan V og Peter kørte fra undervejs. Vi andre kørte mod Fjellebroen - fedt område hvor vi ikke kommer så tit.
Turlederen fik problemer med baghjulet, men kom dog med hjem.
Tak for turen alle mand og ikke mindst Carstens mange og lange føringer
-
Vi fik kørt nogle veje som vi ikke så tit kommer på og fik også nogle gode udsigter over det fynske øhav.
Det var en blandet gruppe der tog på tur, men syntes det gik ok, selvom mine ben var tunge fra fredages tur og jeg ikke bidrog til føringer.
Som Allan skriver larmede mine hjul, når hastigheden kom over 30-35 fra V.Åby af, skide irriterende, så de sidste 10-15 km. Kørte jeg alene, med hastigheder omkring 20-25 og så larmet hjulene ikke - tager fat på Surf og Ski imorgen.
Tak for hjælpen og turen til alle mand - min computer gik tør for strøm, så er der nogen som ved hvor langt vi kørte.
Claus Mogensen
Det var en blandet gruppe der tog på tur, men syntes det gik ok, selvom mine ben var tunge fra fredages tur og jeg ikke bidrog til føringer.
Som Allan skriver larmede mine hjul, når hastigheden kom over 30-35 fra V.Åby af, skide irriterende, så de sidste 10-15 km. Kørte jeg alene, med hastigheder omkring 20-25 og så larmet hjulene ikke - tager fat på Surf og Ski imorgen.
Tak for hjælpen og turen til alle mand - min computer gik tør for strøm, så er der nogen som ved hvor langt vi kørte.
Claus Mogensen
Min Garmin siger 106 km. Det sker ikke så tit, men i dag var en af de dage, hvor det næsten var for varmt at cykle i Danmark. Lidt urolig tur i dag, men ingen farlige situationer, undtagen måske en enkelt gang hvor der var tvivl om retningen i et sving. Fint at komme steder, hvor vi ikke kommer så tit.
Bo Ravn
Næstformand
Næstformand
-
Ja, tak for turen til alle. Dejlig område i dejligt vejr, hvad mere kan man forlange? Måske bedre ben
Jeg fik 104 km på tælleren - så det er godkendt.
Jeg fik 104 km på tælleren - så det er godkendt.