Hej
Hermed noter, som aftalt.
Deltagere
- Lene Bak, Anne-Grethe, Helle, Vicki, Lene C., Janne H., Hanne, Lene Blå., Janne N., Tina, Karin.
Afbud
- Nina E., Nina D., Dorte, Karen, Pernille
Cykelbanen
- Lene C. er interesseret. Det menes, at Karen og Pernille ligeledes er, Karin spørger Karen og Pernille. Karin orienteret om, at Jesper og Tue vil stå for et arrangement med træner, en fredag. Hvis der er flere interesserede, så sig til.
En anden mulighed, sendt fra Jesper: https://www.facebook.com/OdenseCykleban ... 29/?type=3
TRX
- Der er interesse for Michaels tilbud om at afholde en prøvetime, max. 10 deltagere. Vil gerne tilmeldes: Lene Bak, Anne-Grethe, Helle, Lene C. Janne H., Hanne, Lene Blå., Janne N. Der er 2 pladser tilbage. Karin laver tråd på Forum.
Sommerarrangement
- Nina E. vil gerne holde et sommerarrangement , gerne en torsdag. Vi aftaler 16.06.22. Karin orienterer Nina.
Forventninger til 2022
- Grupper
o Karin laver tur til sæsonstart, vi tror det er 27.03.22.
o Vi cykler i 1 gruppe om tirsdagen, Karin melder sig som turleder, finder en afløser, hvis forhindret. Bliver vi for mange, kan vi dele os, ellers tilrettelægges turen, så der er udfordringer for alle.
o Vi cykler i 2 grupper om torsdagen, vi afprøver at lade turleder-rollen gå på skift. Vi spørger Dorte, om hun vil lave en Doodle, hvor hver især kan melde ind på 1-2 torsdage, som turleder, frem til sommerferien. Vi evaluerer sidst i juni.
o Vi cykler som udgangspunkt i 1 gruppe om søndagen, måske lidt længere ture. Turleder melder sig frivilligt. Har nogen bedre mulighed for at cykle om lørdagen, kan man lægge en tur ud.
o Vi vil spørge Jesper og Alan om de vil planlægge 2 træningsture med os i foråret (søndag eller hverdag).
o Træning med løb som mål; Pernille har foreslået, at vi kunne samles om et par løb, som vi træner hen imod. Vi aftaler at prioritere Grejsdal 15.05.22 og Tour de Vestfyn 13.08.22.
Sikkerhed
- Vi skal være meget opmærksomme
o I efteråret oplevede vi ind imellem tvivl, når vi skulle dreje; højre/venstre. Alle vil være opmærksomme og give tydeligt tegn.
o Opmærksomhed på rulleskift, hvilken type vi bruger. Tydelige kommandoer.
Udlandsture
- Hanne og Lene Bak har undersøgt muligheder og priser på tur til Mallorca, 25.-29.05.22. Tur som den i 2019 (samme hotel). Ca. EUR 300,- pr. deltager + flybillet (p.t. udbudt til ca. kr. 2000,-)
- Der spørges til max. antal, nogle herrer har givet udtryk for interesse. Lene undersøger, om der er et max. antal på hotel og cykler. Når det er afklaret, udarbejder Lene et oplæg, som lægge på Event.
Generalforsamling
- 25.02.22, husk tilmelding. 1 best.medlem genopstiller ikke, formand, 1 medlem samt de 2 suppleanter genopstiller.
06.02.22/Karin.
CP Gruppemøde, 06.02.22. Noter.
-
Re: CP Gruppemøde, 06.02.22. Noter.
Kære alle
Tak for godt referat Karin.
Jeg skal desværre på studietur til Finland i uge 21. Jeg vil MEGET gerne med næste år!
Jeg satser på at starte sammen med jer andre til sæsonstart 27/3/22.
Jeg glæder mig meget til at se jer alle igen. kh Nina D.
Tak for godt referat Karin.
Jeg skal desværre på studietur til Finland i uge 21. Jeg vil MEGET gerne med næste år!
Jeg satser på at starte sammen med jer andre til sæsonstart 27/3/22.
Jeg glæder mig meget til at se jer alle igen. kh Nina D.