Det ser ud til at det gode og tørre vejr fortsætter.
På den første tirsdagstur i den nye sæsoner kører vi en gammel kending; Bøllemosegyden, Render, Tommerup, Frørup, Krengerup, Brændekilde.
Ca. 51 km. HUSK LYGTER.
Vi ses.
Nina
CP super d. 08.04.25
-
Re: CP super d. 08.04.25
Tak for sidst! Jeg kommer desværre ikke tirsdag. Jeg har forstrakt en muskel i baglåret og skal helst blive klar til vandretur på Mallorca i påsken. Rigtig god påske til alle! 

-
Hej Nina
Jeg kommer, men måske er det kun os to. Så kunne vi evt køre med motionsmændene:)
Kh Vicki
Jeg kommer, men måske er det kun os to. Så kunne vi evt køre med motionsmændene:)
Kh Vicki
-
Velkommen til Rikke, som havde sin første tur med os. Rikke kørte super godt og kunne virkelig trække op ad bakkerne. Vi håber, at du har lyst til at komme igen og køre i klubbørn
Regnskabet endte med 52 km og 416 hm direkte ind på kontoen
De første 25 km gik med bjergbestigning, hvor vi kørte op i eget tempo. Herefter gik det hjem over stok og sten, hvor alle gav den max. gas. Aftenen blev sluttet af med en skiltespurt. Gad vide hvem der egentlig vandt den?
Vi havde “lånt” tre turbodamer, hvilket gav os alle et godt udbytte - ligesom de tre turboer forhåbentligt også fik et godt udbytte af turen. Håber, sæsonen vil byde på mere af den slags.
Tak for en god tur til alle.
Mange hilsner
Nina
Regnskabet endte med 52 km og 416 hm direkte ind på kontoen

De første 25 km gik med bjergbestigning, hvor vi kørte op i eget tempo. Herefter gik det hjem over stok og sten, hvor alle gav den max. gas. Aftenen blev sluttet af med en skiltespurt. Gad vide hvem der egentlig vandt den?

Vi havde “lånt” tre turbodamer, hvilket gav os alle et godt udbytte - ligesom de tre turboer forhåbentligt også fik et godt udbytte af turen. Håber, sæsonen vil byde på mere af den slags.
Tak for en god tur til alle.
Mange hilsner
Nina
-
Tusinde tak for en super god og vel tilrettelagt tur
, hvor alle havde mulighed for at få pulsen op i det røde felt
Desværre kom jeg til at slette turen inden den kom på Strava
men der ville have stået 27,2 km/h
Kh AG

Kh AG