Vejret fejler vist ikke noget i morgen
Turen går til Korinth og er på 71 km, så lidt længere end vi plejer, men til gengæld ikke ret mange højdemetre.
Mine ben er nok ikke helt på toppen i morgen efter Carl Nielsen, så måske tager vi det som en rulletur uden "øvelser" - medmindre vi bliver mange, hvad vi vel bør med den vejrudsigt.
Super 4. juni
-
Re: Super 4. juni
Kommer med Carl Nielsen ben
-
- Geografisk sted: Odense SV
10 mand var med på dagens tur, og denne gang lykkedes det at stoppe et par ukendte veje ind - med asfalt
Peter stod for dagens punktering , men vi holdt farten oppe og nåede alligevel hjem på ca 2,5 timer.
Dagens pedaleur går til Jesper for at være min vandbærer i dag - det kunne vi faktisk godt gøre til en fast rutine (havde glemt flasken derhjemme).
Tak for turen alle mand - en nem aften med jer gamle rotter i selskabet.
PS: håber jeg fik fordelt venstre og højre nogenlunde lige i dag
Peter stod for dagens punktering , men vi holdt farten oppe og nåede alligevel hjem på ca 2,5 timer.
Dagens pedaleur går til Jesper for at være min vandbærer i dag - det kunne vi faktisk godt gøre til en fast rutine (havde glemt flasken derhjemme).
Tak for turen alle mand - en nem aften med jer gamle rotter i selskabet.
PS: håber jeg fik fordelt venstre og højre nogenlunde lige i dag
- Per Schmidt Nielsen
Tak for en fin tur. Svært ikke at slippe min nye fartmaskine helt fri, men det kommer snart
-
- Geografisk sted: Odense
Selv på en almindelig træningsaften bruges tilsyneladende alle tricks for at gøre sin cykel så let som muligt, så man kan komme først på en bakketop.
Ellers en rigtig spændende hverdagstur, idet den bød på for mig nye, små hyggelige veje.
Da der ikke skulle køres stærkt, blev der fra start af valgt et pænt højt udgangstempo, og det blev så holdt/øget hele vejen rundt.
Tak til Knud for en dejlig rute og til alle for hyggeligt selskab.
Ellers en rigtig spændende hverdagstur, idet den bød på for mig nye, små hyggelige veje.
Da der ikke skulle køres stærkt, blev der fra start af valgt et pænt højt udgangstempo, og det blev så holdt/øget hele vejen rundt.
Tak til Knud for en dejlig rute og til alle for hyggeligt selskab.
always look on the bright side of life!