DU SKAL SOM MEDLEM IKKE INDBETALE NOGET. Nedenstående er noter til kasseren:-)
Betaling er pr. mand. Et hold/2 mand koster kr. 525.-
Betaling overføres 15. oktober til konto 5095 1843759
www.vintercup.dk
Ordinær Generalforsamling i LPDC for 2023. Dagsorden iht. vedtægterne.
supplerende bilag til dagsorden følger.
Bo Ravn
formand Pedaleur
Årets LPdC Italienstur går i 2023 til
Hotel Villa Verde
Torbole
Link : Hotel Villa Verde
Hotellet ligger Nord for Gardasøen, i byen Torbole
Dato : 14. april – 21. april 2023
(Afrejse fra DK fredag 14. april med hjemkomst igen fredag d. 21. april sidst på aftenen)
Indkvartering mulig fra kl 14.00
Forventet køretid 14-15 timer
Der åbnes kun for tilmelding, til det antal som vi har plads i bilerne.
Opholdet inkluderer 7 x overnatninger, 7 x morgenbuffet.
Restaurant besøg om aftenen, med forventning om 2 retter de fleste dage.
(drikkelse er for egen regning)
Transport foregår i privatbiler, så hvis nogle medlemmer har mulighed for at stille køretøj til rådighed.
Mail til ronny@dsa-net.dk
Hver bil skal kunne transportere 4 pers. incl. 4 cykler, grej og bagage.
Spørgsmål omkring kørselsgodtgørelse kontakt ronny@dsa-net.dk
LPdC har takket være vore sponsorer igen i år, mulighed for at give tilskud til medlemmerne.
Turen støttes med kr. 875,- pr. medlem.
For at få tilskud kræves, at man har betalt kontingent i 2022 og betaler igen i 2023,
samt at man har købt/køber og kører i reglementeret klubtøj årgang 2023 alle dage.
Pris ialt pr. medlem : kr. 5000,-
Pris inkluderer ophold med en slags halvpension- samt transport i privatbil.
Depositum kr 2500,- SKAL indbetales ved tilmelding på klubbens hjemmeside under Event
Sidste frist for indbetaling af resterende beløb, er 28 februar 2022.
Ved manglende indbetaling slettes din booking.
Tilmelding kan ske fra nu på www.pedaleur.dk/ under aktiviteter. (kræver login på hjemmesiden)
LPdC yder ingen returbetaling til medlemmer, som skulle blive forhindret.
Medlemmet sørger selv for at få solgt rejsen til et andet medlem.
Afbudsforsikring og lignende står medlemmet selv for.
Max deltager antal er 32 personer.
13 dobbeltværelser & 6 enkeltværelser
Mvh.
Ronny Sonne
Udlandsudvalget